Betingelser

Tryk- og tastefejl

Der tages forbehold for tryk- og tastefejl samt fejl i priser og lignende.

Moms

Der er inkluderet 25% i moms på alle viste priser her på hjemmesiden, medmindre andet er anvist.

Leveringstid

Hvis varen er på lager sendes den samme dag, som vi modtager betalingen, medmindre du selv ønsker at afhente varen på vores adresse. Ved betaling med kreditkort krediteres der samme dag, som ordren afsendes. Leveringstiden er 1-3 hverdage for de vare der er på lager.

Fortrydelsesret

Hos HeadCovers.dk vil vi kun have tilfredse kunder, derfor har du altid 14 dages fuld fortrydelsesret, fra den dag du modtager din ordre. Hvis du har fortrudt dit køb, skal du blot sende varen tilbage til os i samme stand, som du modtog den. Hvis varen bærer præg af parfume, røg eller kosmetiske produkter, vil varen ikke accepteres retur. Varen må ikke være brugt, mærkerne må ikke tages af og dit ordrenummer skal være vedlagt i pakken. Når vi har modtaget varen, debiterer vi dig det fulde beløb tilbage minus fragtomkostninger. Send altid varen forsikret med tracking nummer, da vi ellers ikke har nogen måde at hjælpe dig i tilfælde af en bortkommen pakke.

Vi ønsker så vidt det er muligt at varen returneres i det plastmateriale, som i modtager varen i, for at beskytte varen under transport.

Fejl og Mangler

Når du modtager en pakke fra HeadCovers.dk, må du kun tage imod pakken, hvis der ikke er nogen synlige skader på emballagen. Er der synlige skader på emballagen, skal fragtmanden gøres opmærksom på dette. Hvis der ingen synlige skader er, men der senere viser sig at være en skjult skade (En skade der først kunne ses, da pakken blev åbnet), skal du hurtigst muligt kontakte HeadCovers.dk.

Reklamation

Såfremt du modtager en defekt eller fejlleveret vare, beder vi dig kontakte HeadCovers.dk hurtigst muligt.

Som forbruger har man to års reklamationsret, hvilket betyder, at du har ret til refundering, reperation eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

OBS!

Ved en reklamation undersøges varen, og i visse tilfælde må vi sende varen videre til leverandøren. Dine tilbagemeldninger værdsættes meget, og vi beder dig derfor kontakte os med synspunkter eller problemer relateret til varen. Vi beder dig venligst kontakte os, før du sender en reklamation.

Emballage

Vi sørger altid for at pakke alle varer forsvarligt ind, inden disse sendes af sted. Ser emballagen beskadiget ud, når du modtager varen, må du ikke tage imod pakken uden at påpege skaden over for den person, der leverer pakken. Hvis varen er beskadiget, uden at der er synlige skader på emballagen, skal der hurtigst muligt tages kontakt til HeadCovers.dk

Fragtomkostninger

Alle varer, der ikke bliver afhentet af kunden selv, pålægges et fragtgebyr. Fragtgebyret dækker udelukkende køb af emballage og forsendelse. Vi tjener ikke penge på fragtgebyret hos HeadCovers.dk

Sikkerhed

Vi anvender SSL (Secure Socket Layer) til kreditkort betalinger, som er en protokol for sikker overføring af data via Internettet (eller andre netværk). Virksomheden Netscape Communications har opfundet og udviklet SSL – protokollen, som nu er blevet industrialiseret.

Vi bruger denne protokol for kundens sikkerheds skyld. Alle personfølsomme data bliver krypteret, inden de bliver sendt, og derved opnår kunden den bedste sikkerhed, så kundens data ikke kan misbruges. Har du nogen spørgsmål vedrørende sikkerheden på hjemmesiden, må du meget gerne kontakte os.

Betaling

Der kan betales med dankort, visa/dankort, visa, mastercard og paypal på HeadCovers.dk.

Du kan også betale med ViaBill. Læs mere her.